مهندسی برق *کنترل-مخابرات-الکترونیک-قدرت*

پایگاهی برای همه دانشجویان فنی مهندسی

مهندسی برق *کنترل-مخابرات-الکترونیک-قدرت*

پایگاهی برای همه دانشجویان فنی مهندسی

آموزش Visual Basic

آموزش Visual Basic بصورت اسلاید و تحت برنامه power point را از لینک زیر دانلود کنید.


لینک مستقیم - دانلود با حجم 864 کیلو بایت 

 
نظرات 2 + ارسال نظر
پرنیا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 18:57 http://www.havadaran.net

سلام . با حمایت از میرحسین موسوی هوشیاری و بیداری خود را اعلام کنید . دولت میرحسین موسوی ، دولت صداقت و راستگویی . لطفا این جمله رو واسه دوستات اس ام اس کن و ازشون بخواه که اونهام واسه دوستانشون اس ام اس کنن .

sajad پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 23:20

سلام من دانشجوی ترم 4 کارانی الکترونیکم اگه کمک خواستی در خدمتم من یه آرشیو کامل مدار الکترونیکی دارم حدود 300 تای میشه اگه خواستی با ایمیلم تماس بگیر .


من هستم

ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد