تعطیل است

این بلاگ برای همیشه تعطیل شد.


http://mreza69.persiangig.com/27wvhtw.jpg

همکاری

سلام من نسرینم ترم 4 رشته ی الکترونیک دانشگاه آزاد، تهران من واسه همکاری بااین وبلاگ اومدم ،چون به رباتیک علاقه دارم. یه جورایی میخوام باکسایی که به روباتیک علاقه دارن رباتیک رویادبگیرم ، میخوام واسه یه مسابقه رباتیک تو تابستون یه ربات مسیریاب بسازم وتمام قدمهای ساختشو اینجابنویسوم،تو خیلی ازوبلاگا دیدم که نوشتن، آموزش ساخت ربات مسیریاب ازابتداتاانتها،بعدمنم باکلی امید رفتم دنبالش اما بعد2تاپست طرف بیخیالش شده رفته سراغ کارشو امیدمنم به ناامیدی تبدیل شده. امیدوارم اینجاکسایی باشن که اشتیاق نشون بدن وامیدوارم منم بتونم کاری روکه میخوام انجام بدم وبه انتهابرسونم. اولین مطلب ساخت ربات روتوپست بعدی میذارم. فعلا

درآمد فیس‌بوک

 فیس‌بوک به عنوان پربیننده‌ترین شبکه‌ اجتماعی اینترنتی، در ۹ماهه اول سال ۲۰۱۰، درآمدی در حدود ۱.۲ میلیارد دلار عاید خود نموده است که ۳۵۵ میلیون دلار آن درآمد خالص این سایت بوده است.

درآمد فیس‌بوک


ادامه نوشته

ویکی‌پدیا، شمع‌های ۱۰ سالگی خود را فوت می‌کند

پایدار نگه داشتن سایتی با این عظمت به مدت ۱۰ سال، آن‌هم بدون حتی نمایش ۱ تبلیغ تجاری، واقعا کار شگرفی است! ویکی‌پدیا در ۱۰ سالی که از عمر آن می‌گذرد کمک شایانی را در بهبود سطح داشن کاربران آنلاین اینترنت نموده است. سرویسی که حالا دیگر در همه‌جای دنیا فراگیر شده است و کمتر کسی پیدا می‌شود که آن‌را نشناسد و یا از آن استفاده نکرده باشد.

wikipedia-10-years.jpg

همین چند ماه پیش بود که جیمی ولز (موسس ویکی‌پدیا)، درخواستی برای کمک به سایت را به کاربران خود اعلام کرد و در کمتر از چند هفته، کمک‌های بی‌شماری از سر تا سر دنیا به سوی او سرازیر شد. کمک‌های نقدی بیش از ۵۰۰ هزار کاربر سایت که نهایتا به رقم بزرگ ۱۶ میلیون دلار رسید. کاربرانی که طبق این ارقام، هر کدام به‌طور میانگین ۲۲ دلار به این دانشنامه پول پرداخت کرده بودند.

ادامه نوشته

خرابی سرور دانشگاه ازاد بوشهر

بازهم شاهد خرابی سرور دانشگاه ازاد بوشهر هستیم!!این سایت که پیشینه بلند بالایی در خراب بودن و دیر بالا اومدن (لود شدن) دارد بازهم با توجه به نزدیک شدن به امتحانات پایان ترم و افزایش متقاضیان برای تصویه حساب و گرفتن کارت ورود به جلسه شاهد خراب بودن سرور ان هستیم٬این مساله ایست که بارها شاهد اعتراض از جانب دانشجویان بوده ولی هیچوقت چاره ای برای این مشکل اندیشیده نشده وهمچنان این مشکل به قوت خود باقیست.وضعیت اسفناک کافی نت این دانشگاه را هم باید به این مشکل اضافه کرد که خود بنده عینا دیده ام که از طریق سیستم های خود دانشگاه هم نمی توان وارد فایل  شخصی (فایل دانشگاه)خود شد.

حال سوال ما اینست ایا با وجود اینکه این دانشگاه نزدیک به ۲۰هزار دانشجو دارد این وضع سرویس دهی در شان دانشجویان می باشد؟

خود بنده۴۸ساعت دیگر امتحان پایان ترم دارم با وجود اینکه تصویه حساب کرده ام(البته قبلا)ولی هنوز موفق به گرفتن کارت ورود به جلسه نشده ام...


کلمات کلیدی:دانشگاه ازاد بوشهر٬بوشهر٬دانشگاه ازاد٬ورود به سایت دانشگاه ازاد بوشهر٬گرفتن کارت ورود به جلسه دانشگاه ازاد بوشهر٬تحصیلات تکمیلی دانشگاه ازاد بوشهر٬تحصیلات تکمیلی٬الکترونیک بوشهر٬دانشجویان الکترونیک بوشهر٬خرابی سرور دانشگاه ازاد بوشهر٬سایت دانشگاه ازاد بوشهر٬اعتراض دانشجویان٬تصویه حساب٬سایت دانشگاه

سنسور های گازی

چکیده:در محیط زندگی ما ممکن است الاینده ها و گازهای بسیاری وجود داشته باشند که در نهایت منجر به تخریب محیط زیست٬ایجاد باران های اسیدی٬اثرات گلخانه ای٬تخریب لایه ازن و مسمومیت های خطرناک در افراد شود.برای تشخیص این گازها و موادشیمیایی به ابزاری نیازمندیم که بتوانیم آنها را تشخیص دهیم که با ظهور و تکامل تکنولوژی میکروالکترونیک در دهه ۱۹۷۰ سنسورهای جدید مورد توجه قرار گرفتند وسنسورهای مختلفی با قیمت ارزان وکاربرد آسان تولید شد.


حرف ما:

یک فایل پی دی اف برای شما اماده کرده ایم نوشته اقای میثم فنودی ٬دانشجوی دانشگاه ازاد واحد زاهدان٬تقریبا کامل نوشته و پیشنهاد میکنم دانلود کنید.



کلمات کلیدی:سنسورهای گازی٬سنسور٬گازی٬انواع سنسور٬شرایط کار سنسور٬سنسورهای حسگر٬سنسورهای گازی نیمه هادی٬میکرو الکترونیک٬حساسیت٬اشکارسازی٬واکنش سنسور٬حساسیت سنسور٬مشخصه و ویژگی های سنسور٬میزان حساسیت سنسور٬پردازش سیگنال٬فیگارو٬شرکت فیگارو ژاپن٬گازهای قابل اشتغال٬گازهای گلخانه ای٬گازهای سمی٬گازهای سرد کننده٬عنصرحسگر٬مقاومت سنسور

مطالب قبلی:

دانلود بهترین دیکشنری موبایل - دیکشنری سارا

میکروسوئیچ

سنسور اثرهال

موتور الکتریکی

مزایا و معایب سرویس وایمکس (Wimax)

مراجعه با "الاغ" به دانشگاه در اعتراض به عدم وجود پارکینگ+عكس!

ساخت بازی (مختار نامه ) کلید می خورد

از طریق وبگردی و چرخ زدن تو نت با سایتی به نام "وب مرد" آشنا شدم که این عنوان برام جالب بود٬"ساخت بازی (مختار نامه ) کلید می خورد"از اونجایی که منم به تازگی یعنی از قسمت ۱۰ به بعد این سریال رو دنبال می کنم برام عنوانش تازگی داشت و کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رو تحسین میکنم چون بیشتر فیلم های تاریخی رو داره به بازی تبدیل میکنه تا برا جوون ها و کودکان هم موندگار بشه٬حداقل از این فیلم های عشق و عاشقی که چند سالی هست مد شده که بهتره!!

«بهروز مینایی» مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حاشیه نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای خاورمیانه اعلام کرد: «ملک سلیمان» توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به یک بازی فاخر رایانه‌ای تبدیل می‌شود.وی با بیان اینکه با تهیه‌کننده و بنیاد سینمایی فارابی رایزنی لازم صورت گرفته، تصریح کرد: همراه با قسمت‌های بعدی فیلم، بازی آن هم تولید خواهد شدمینایی ادامه داد: مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی هم از تولید این بازی حمایت می‌کند و در راستای اهداف مرکز به صورت مشارکتی ساخته خواهد شد. در عین حال مشغول رایزنی برای جذب حامیان مالی دیگر هستیم.بهروز مینایی اضافه کرد: بازی فیلم سینمایی «راه آبی ابریشم» و انیمیشمن سینمایی «قلب سیمرغ» در حال ساخت هستند و با علی معلم تهیه‌کننده فیلم «آل» هم برای تولید بازی صحبت شده است.مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ادامه اظهار داشت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای آماده است تا پس از رایزنی و طی مقدمات کار، مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» را به یک بازی رایانه‌ای فاخر تبدیل کند.مینایی ابراز علاقه کرد با صدا و سیما و میرباقری درباره این قضیه مذاکره کند.

کلمات کلیدی:مختارنامه٬سریال مختارنامه٬ساخت بازی (مختارنامه)٬ملک سلیمان٬دانلود بازی مختارنامه٬دانلود بازی ملک سلیمان٬بنیاد سینمایی فارابی٬فعالیت های قرانی٬بازی را ابریشم ابی٬دانلود بازی راه ابریشم ابی٬انیمیشن قلب سیمرغ٬دانلود انیمیشن قلب سیمرغ٬فیلم ال٬دانلود فیلم ال٬مختار٬بازی رایانه ای

پروتویس 7.7 سرویس پک 2 نسخه کامل

نسخه های قابل حمل به نسخه هایی گفته میشود که بدون نیاز به نصب اجرا میشوند و میتوان ان را برروی کول دیسک و فلش کپی کرد و در مواقع موردنیاز تنها با یک کلیک پروتیوس را اجرا کرد دراین بخش نسخه قابل حمل و یا به عبارت دیگر پرتابل (portable)  پروتیوس ۷٫۷ سرویس پک ۲ جهت دانلود برای شما اماده شده است.

کلمات کلیدی:نسخه قابل حمل پروتیوس 7.7 سرویس پک 2٬نرم افزار پروتوس٬پروتوس٬آموزش نرم افزار پروتوس!نرم افزار تخصصی الکترونیک٬نرم افزار٬پروتیوس٬دانلود پروتیوس7.7٬دانلودپروتوس7.2٬دانلودپروتوس7.4٬پرتابل پرتیوس٬دانلود پرتابل پروتیوس٬سرویس پک2٬دانلودجدیدترین ورژن نرم افزارپروتیوس٬آموزش٬نرم افزارشبیه سازی٬شبیه سازی٫دانلودنرم افزار شبیه سازی

 

ادامه نوشته

تست هوش1

همینجوری که داشتم تو نت میگشتم به بلاگ علیرضا شیرازی سری زدم این پست توجه منو به خودش جلب کرد"تست هوش ۳"،اول بی خیال شدم و بقیه پست های وبلاگش رو خوندم،چون این تست هوش اعداد ریاضی داشت گفتم بابا بیخیال توکجا و حل این مساله کجا!اخه تنفر خاصی نسبت به ریاضی و فیزیک دارم بقول مهران مدیری که میگه:"اگه این ریاضی و فیزیک نبودن منم الان یه پروفسور بودم!"

خلاصه کنجکاو شدم که منم میتونم این مساله رو حل کنم بهش یه نگاه کردم دیدم خیلی ساده س!!یه حساب کتاب کوچیک کردم و تونستم جواب این مساله رو بدست بیارم،البته تو ۳۰ثانیه؛بعدش هم خودمو کلی تحسین کردم خیلی(شوخی میکنم).

حالا شما هم می توانید با یه حساب کتاب ساده جواب رو بدست بیارید:

عدد مناسب چیست؟

2   3   4   15   12
3   4   5   28   20
4   5   6   45   30
5   6   7   66   42
6   7   8   ??   56

این داستان ادامه دارد...

کلمات کلیدی:تست هوش٬تست٬هوش٬جدیدترین تست هوش٬علیرضا شیرازی٬تست هوش چیست٬

مطالب قبلی:

سورنا ۲: ایران هم ربات انسان نما ساخت

عکس هایی از خوابگاه دانشجویان

رونمايي نخستين لپ‌تاپ سه‌بعدي LG

معرفی 10 کشوری که برترین اینترنت دنیا را دارند

مراجعه با "الاغ" به دانشگاه در اعتراض به عدم وجود پارکینگ+عكس!

دانلود بهترین دیکشنری موبایل - دیکشنری سارا

 

احتمال زیاد برای شما هم اتفاق افتاده که دنبال معنی کلمه ای بگردید ولی دیکشنری به همراه نداشته باشید . این بار قصد داریم بهترین و کامل ترین دیکشنری موبایل را به شما معرفی کنیم . امیدواریم گره ی دیگری از مشکلات مهندسان برق و الکترونیک کشورمان را باز کرده باشیم .

دیکشنری سارا با داشتن کامل ترین گنجینه لغات و سرعت بسیار بالا در ترجمه به یکی از بهترین مترجم های گوشی تبدیل شده است . در نسخه فعلی حتی گوشی های لمسی را پشتیبانی می کند . این نرم افزار بر روی اکثر گوشی های دنیا که سیستم عامل جاوا ، سیمبیان و آندروید را دارند قابل نصب است . تنها گوشی هایی که نمی توانند فایل های بیشتر از 1 مگابایت نصب کنند با دیکشنری مشکل دارند .زیرا این دیکشنری حجم بالایی دارد . برای نویسنده این نرم افزار قدرتمند آرزوی موفقیت می کنیم .

از امکانات جذاب دیکشنری سارا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 - سرعت بسیار بالا در جستجو

 - قابلیت ترجمه فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی

 - پشتیبانی از گوشی های لمسی یا تاچ

 - دارای افکت های زیبا

 - محیط بسیار کاربر پسند و فارسی

 - کامل بودن دیکشنری

ادامه نوشته